CHAROSETUL

Biblia –  „cartea cartilor” contine si lectii importante pentru sanatatea fizica. Astfel una din mancarurile folosite ca desert la Cina cea de taina a fost:

CHAROSETUL:

Acesta consta intr-o combinatie de:

mere tocate marunt (o jumatate de mar de marime potrivita, pentru o persoana) si

nuci pisate, carora li se adauga

stafide pisate sau strivite,

curmale,

scortisoara, si

miere.

Consumând in mod constant acest desert biblic, putem:

– alunga durerile de inima,

– putem scapa de calculii renali si biliari, care sunt eliminati,

– putem ajuta o tiroida hipoactiva,

putem face sa dispara:

Ø petele de pe piele,

Ø petele hepatice,

Ø acneea,

Ø psoriazisul,

Ø herpesul,

Ø insomnia.

Miracolul din Charoset infrunta cancerul si ajuta la tratamentul infectiilor cu candida.

Doamne ajută!

sursa: mail

2 păreri la “CHAROSETUL

  1. Am folosit această rețetă a Charosetului și a ieșit un preparat gustos, Merele le-am trecut prin răzătoarea cu găuri mari , că mi-a fost mai ușor decât să le tai bucăți, nucile le-am mărunțit cu sucitorul pe planșetă, stafidele le-am pus întregi, curmalele le-am tăiat în bucățele, praf de scorțișoară n-am pus mult, ca să nu dea un gust amărui.Cui dorește să folosească rețeta, îi spun: Poftă bună!

Lasă un răspuns

