ALIVE

Buna draga V.L.,
M-am tot gandit daca sa iti scriu acest email sau nu.
Nu imi este usor, dar trebuie sa recunosc ca am ajuns
in punctul in care eu am mare nevoie de tine. 
 
Stii ca esti prietena mea si prietenele isi spun
atat lucrurile bune cat si problemele.
In acest moment simt ca sunt intr-un impas si
am nevoie sa ma ajuti cu un sfat, cu o incurajare, 
cu o cearta buna cu orice.
M-am ingrasat cateva kilograme bune, 7 mai exact
si nu reusesc sa scap de ele.
Sunt stresata din cauza lor si de ce ma stresez mai tare
de care tot mai foame imi este. 
Am inceput de cateva ori tot de atatea ori am esuat. 
Este prima data dupa mult timp cand toate trucurile 
si materialele motivationale la care apelam in trecut
nu mai functioneaza. Trebuie ceva nou!! 
De fiecare data apare ceva parca…

Vezi articol original 370 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

