Reţetă cu usturoi pentru slăbit

Madi şi Onu Blog

ÎNCEARCĂ, FUNCŢIONEAZĂ!

Când am scris „Multe românce sunt fericite”, spuneam că prietena mea farmacista, mi-a promis o discuţie mai amplă despre obezitate.

Într-o zi mă invită la ea, la o cafea, să continuăm discuţia. Îmbrăcată lejer, într-un halat roşu, mă întâmpină cu un zâmbet larg.  Până e gata cafeaua, frunzăreşte cartea asta.

Printre altele, în carte, şi despre usturoi. La cafea, discutăm relaxat, despre ultimile evenimente, ne agităm…,politic nu prea suntem compatibili. Într-o clipă de nemulţumire, mişcarea nervoasă, îi desparte poalele halatului. Reflex, încep să mă bâlbâi şi să dau ochii peste cap. Observă, şi discret, îşi prezintă scuze:

-Gata, cu afurisita de politică, văd că nu-ţi prieşte! Ai frunzărit cartea?

-Da răspund eu, încă tulburat, dar care-i legătura cu kilogramele în plus?

-Este, şi încă una foarte strânsă. Pe lângă grăsime, o fiziologie perturbată, acumulează şi mult lichid, care pe lângă surplusul de greutate, suprasolicită funcţionarea inimii, factor de risc  implicit…

Vezi articol original 351 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

