I-am cerut lui Dumnezeu

I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi indeparteze obisnuinta.
  Dumnezeu a spun NU .
  Nu eu trebuie sa ti-o indepartez, ci tu esti liber sa renunti la ea.
   
I-am cerut lui Dumnezeu sa-l vindece pe copilul meu handicapat
  Dumnezeu a spus NU
  Spiritul sau, este pedeapsa ta pentru ignorarea legilor naturii ,ca te bagi unde nu-ti fierbe oala.
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea rabdare.
  Dumnezeu a spus NU
  Rabdarea este un derivat al lenii spirituale.
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea fericire.
  Dumnezeu a spus NU.
  Eu ti-am dat lumina si Pamantul. Ce poate fi mai mare fericire? 
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma scape de durere,
  Dumnezeu a spus NU
  Suferinta te face sa lasi la o parte grijile lumesti si te aduce aproape de

  mine.
  Stiam ca esti indiferent, rece si parinte…dar nu si stapin !
   
I-am cerut lui Dumnezeu sa creasca spiritul meu
  Dumnezeu a spus Nu
  Tu trebuie sa  cresti din ce ti-am dat , este de ajuns pentru prostiile ce
  le vei face in viitor…
  Si Lui ii e frica sa-ti piarda scaunul…
  
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea sa-mi incante viata
  Dumnezeu mi-a spus Nu
  Eu ti-am dat viata, asa ca poti sa te bucuri de toate lucrurile pe care nu ti
  le-a luat legile pe ca tu singur le-ai creat…
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa- i IUBESC si pe altii, asa de mult cat ma iubeste El pe mine.
  Dumnezeu a spus… Ahhhhh, in sfarsit ti-a venit ideea cea buna…!
Lasă un răspuns

