Student roman in Copenhaga: ”Romani dragi, nu va vindeti tara pentru bani! Salvati Rosia Montana!”

Tica Darie este student in Copenhaga. 

Tocmai a terminat primul an de studiu si a decis sa se intoarca in Romania, pentru vacanta de vara, pe bicicleta. A reusit sa faca din asta o super campanie pentru salvarea Rosiei Montane. 

Darie a povestit totul despre aventura lui intr-un text in exclusivitate pentru Student ARC.

Cu maxim o saptamana inainte sa plec mi-a venit in cap sa pedalez pentru Salvati Rosia Montana. Aveam nevoie de o motivatie si vroiam in acelasi timp sa ajut cumva Romania.

Planuiam sa pedalez pana in Romania cu cateva luni inainte sa plec, dar nu facusem nimic concret, doar ma gandeam si ma uitam pe harta Europei. Abia cu doua saptamanai inainte am inceput sa ma interesez de ce am nevoie si sa cumpar sau sa imprumut. Si cu maxim o saptamana inainte sa plec mi-a venit in cap sa pedalez pentru Salvati Rosia Montana. Aveam nevoie de o motivatie si vroiam in acelasi timp sa ajut cumva Romania. Am fost o data la Rosia Montana, in urma cu cativa ani si am amintiri foarte frumoase si chiar m-am atasat foarte mult de acest loc. Sunt foarte fericit si motivat ca am ales sa sustin salvarea Rosiei Montane prin acest mod.

Mi-e foarte dor de Romania, in special de familie, dar incerc sa trec peste momentele astea alergand sau pedaland.

Banii pe care ii mai aveam i-am investit in echipament, iar cand am plecat am fost norocos pentru ca am primit cu o zi inainte o donatie de la doi buni prieteni, Anton Gligorescu si Stefan Anastasiei, practic cu acesti bani am plecat. Nu mai stiu exact cat, dar de-ajuns pentru inceput, niste coroane daneze, euro si forinti. De asemenea am primit donatii si prin intermediul blogului, multumesc tutuor care m-au sustinut si care ma sustin.

Legat de studii, am plecat in Copenhaga pe 9 august 2011 sa studiez multimedia design la Kea (Copenhagen School of Design and Technology) si sunt foarte multumit de studiile pe care le fac.

Imi place Danemarca, e frumoasa, curata, oameni foarte civilizati, biciclisti, multe oportunitati, doar ca nu au munti. Mi-e dor de natura din Romania, in Danemarca nu este niciun munte, iar in Romania se vrea distrugerea lor pentru bani. Mi-e foarte dor de Romania, in special de familie, dar incerc sa trec peste momentele astea alergand sau pedaland.

 Romani dragi, nu va vindeti tara pentru bani! Salvati Rosia Montana!

Ce-mi place cel mai mult in calatoria mea este ca nu planuiesc unde ma opresc, dorm, nu am telefon, nu stiu niciodata cati bani am, dar sunt foarte motivat pentru ca ma gandesc intotdeauna la Rosia Montana. Singurul lucru pe care l-am planificat a fost sa fiu pe 15 august acolo. Acum sunt in cort, in Gomba, Ungaria, la 52 de km de Budapesta.

Pe parcursul calatoriei am trecut printr-o gramada de momente inedite. Am dormit in padure si a fost horror pentru ca auzeam tot felul de zgomote dubioase, animale, mistreti. Am cazut de pe bicicleta intr-o curba in padure din cauza vitezei, dar n-am patit nimic grav.  Sunt multe de povestit, dar mai multe pe blogul meu, http://ticadarie.comMa bucur ca mi-am facut acest blog si ca chiar scriu pe el despre aventura mea, am vazut ca unii oameni chiar citesc.

Romani dragi, nu va vindeti tara pentru bani! Salvati Rosia Montana!

Tica Darie

sursa

Felicitari, Darie, sunt mandra ca sunt romanca atunci cand citesc despre oameni ca tine!

O părere la “Student roman in Copenhaga: ”Romani dragi, nu va vindeti tara pentru bani! Salvati Rosia Montana!”

  1. Pingback: “Born to travel” si lupta pentru salvarea Rosiei Montane « ALIVE

Lasă un răspuns

